آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,967
تعداد مشاهده مقاله4,865,868
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,865,226
. (1392). بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر شخصیت خریداران در شرکت ایران خودرو. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6(20), 75-96. doi: 10.22111/jmr.2013.1357
. "بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر شخصیت خریداران در شرکت ایران خودرو". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6, 20, 1392, 75-96. doi: 10.22111/jmr.2013.1357
. (1392). 'بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر شخصیت خریداران در شرکت ایران خودرو', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6(20), pp. 75-96. doi: 10.22111/jmr.2013.1357
. بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر شخصیت خریداران در شرکت ایران خودرو. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1392; 6(20): 75-96. doi: 10.22111/jmr.2013.1357


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.