آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,970
تعداد مشاهده مقاله4,885,378
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,876,426
امامی ریزی, کبری, حقانی, فریبا, یوسفی, علیرضا. (1393). مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی و روش حل مساله و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی مفهوم تقسیم در ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 10(18), 21-40. doi: 10.22111/jeps.2014.2134
کبری امامی ریزی; فریبا حقانی; علیرضا یوسفی. "مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی و روش حل مساله و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی مفهوم تقسیم در ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 10, 18, 1393, 21-40. doi: 10.22111/jeps.2014.2134
امامی ریزی, کبری, حقانی, فریبا, یوسفی, علیرضا. (1393). 'مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی و روش حل مساله و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی مفهوم تقسیم در ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 10(18), pp. 21-40. doi: 10.22111/jeps.2014.2134
امامی ریزی, کبری, حقانی, فریبا, یوسفی, علیرضا. مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی و روش حل مساله و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی مفهوم تقسیم در ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1393; 10(18): 21-40. doi: 10.22111/jeps.2014.2134


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.