آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,967
تعداد مشاهده مقاله4,860,328
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,860,700
khoshsima, Hooshang, Izadi, Mehri. (1393). Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6(2), 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187
Hooshang khoshsima; Mehri Izadi. "Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6, 2, 1393, 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187
khoshsima, Hooshang, Izadi, Mehri. (1393). 'Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6(2), pp. 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187
khoshsima, Hooshang, Izadi, Mehri. Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1393; 6(2): 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.