آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها316
تعداد مقالات3,149
تعداد مشاهده مقاله5,285,743
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,183,010
khoshsima, Hooshang, Izadi, Mehri. (1393). Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6(2), 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187
Hooshang khoshsima; Mehri Izadi. "Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6, 2, 1393, 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187
khoshsima, Hooshang, Izadi, Mehri. (1393). 'Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6(2), pp. 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187
khoshsima, Hooshang, Izadi, Mehri. Dynamic vs. Standard Assessment to Evaluate EFL Learners’ Listening Comprehension. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1393; 6(2): 1-26. doi: 10.22111/ijals.2014.2187


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.