آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,967
تعداد مشاهده مقاله4,852,772
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,856,244
ضیاء, بابک. (1394). بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 8(29), 27-42. doi: 10.22111/jmr.2015.2304
بابک ضیاء. "بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 8, 29, 1394, 27-42. doi: 10.22111/jmr.2015.2304
ضیاء, بابک. (1394). 'بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 8(29), pp. 27-42. doi: 10.22111/jmr.2015.2304
ضیاء, بابک. بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1394; 8(29): 27-42. doi: 10.22111/jmr.2015.2304


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.