آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها294
تعداد مقالات2,886
تعداد مشاهده مقاله4,564,119
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,698,330
ضیاء, بابک. (1394). بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 8(29), 27-42.
بابک ضیاء. "بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 8, 29, 1394, 27-42.
ضیاء, بابک. (1394). 'بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 8(29), pp. 27-42.
ضیاء, بابک. بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1394; 8(29): 27-42.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.