آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها344
تعداد مقالات3,459
تعداد مشاهده مقاله5,519,386
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,340,605
شیهکی, مهیم, منصوری, لقمان. (1396). تحلیل ارتباط دانشگاه و صنعت از دیدگاه بازاریابی رابطه مند با رویکرد معادلات ساختاری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 10(36), 181-210. doi: 10.22111/jmr.2017.3514
مهیم شیهکی; لقمان منصوری. "تحلیل ارتباط دانشگاه و صنعت از دیدگاه بازاریابی رابطه مند با رویکرد معادلات ساختاری". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 10, 36, 1396, 181-210. doi: 10.22111/jmr.2017.3514
شیهکی, مهیم, منصوری, لقمان. (1396). 'تحلیل ارتباط دانشگاه و صنعت از دیدگاه بازاریابی رابطه مند با رویکرد معادلات ساختاری', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 10(36), pp. 181-210. doi: 10.22111/jmr.2017.3514
شیهکی, مهیم, منصوری, لقمان. تحلیل ارتباط دانشگاه و صنعت از دیدگاه بازاریابی رابطه مند با رویکرد معادلات ساختاری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1396; 10(36): 181-210. doi: 10.22111/jmr.2017.3514


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.