آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها417
تعداد مقالات4,230
تعداد مشاهده مقاله6,371,300
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,262,644
محمداسمعیلی, ندا. (1397). شناسایی مکانیزم های توسعه فرهنگ مشتری مداری در سازمان (مورد مطالعه: سه شرکت از گروه مپنا). نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11(39), 249-273. doi: 10.22111/jmr.2018.4019
ندا محمداسمعیلی. "شناسایی مکانیزم های توسعه فرهنگ مشتری مداری در سازمان (مورد مطالعه: سه شرکت از گروه مپنا)". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11, 39, 1397, 249-273. doi: 10.22111/jmr.2018.4019
محمداسمعیلی, ندا. (1397). 'شناسایی مکانیزم های توسعه فرهنگ مشتری مداری در سازمان (مورد مطالعه: سه شرکت از گروه مپنا)', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11(39), pp. 249-273. doi: 10.22111/jmr.2018.4019
محمداسمعیلی, ندا. شناسایی مکانیزم های توسعه فرهنگ مشتری مداری در سازمان (مورد مطالعه: سه شرکت از گروه مپنا). نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1397; 11(39): 249-273. doi: 10.22111/jmr.2018.4019


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.