آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها410
تعداد مقالات4,177
تعداد مشاهده مقاله6,199,626
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,137,871
صائب نیا, سمیه, فیضی, محمد. (1397). نقش بازاریابی رابطه مند و ابعاد آن در رفتار مصرف‌کننده و قدردانی از مشتری در نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11(41), 217-240. doi: 10.22111/jmr.2018.4457
سمیه صائب نیا; محمد فیضی. "نقش بازاریابی رابطه مند و ابعاد آن در رفتار مصرف‌کننده و قدردانی از مشتری در نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11, 41, 1397, 217-240. doi: 10.22111/jmr.2018.4457
صائب نیا, سمیه, فیضی, محمد. (1397). 'نقش بازاریابی رابطه مند و ابعاد آن در رفتار مصرف‌کننده و قدردانی از مشتری در نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11(41), pp. 217-240. doi: 10.22111/jmr.2018.4457
صائب نیا, سمیه, فیضی, محمد. نقش بازاریابی رابطه مند و ابعاد آن در رفتار مصرف‌کننده و قدردانی از مشتری در نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1397; 11(41): 217-240. doi: 10.22111/jmr.2018.4457


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.