آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها419
تعداد مقالات4,258
تعداد مشاهده مقاله6,455,488
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,297,840
تباوار, علی اصغر. (1397). تأثیر ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت گردشگری ساحلی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11(42), 83-102. doi: 10.22111/jmr.2019.4517
علی اصغر تباوار. "تأثیر ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت گردشگری ساحلی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11, 42, 1397, 83-102. doi: 10.22111/jmr.2019.4517
تباوار, علی اصغر. (1397). 'تأثیر ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت گردشگری ساحلی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11(42), pp. 83-102. doi: 10.22111/jmr.2019.4517
تباوار, علی اصغر. تأثیر ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت گردشگری ساحلی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1397; 11(42): 83-102. doi: 10.22111/jmr.2019.4517


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.