آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها453
تعداد مقالات4,605
تعداد مشاهده مقاله6,975,689
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,666,895
مسرت, سارا, ایمانی, عبدالمجید. (1398). تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم). نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12(46), 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787
سارا مسرت; عبدالمجید ایمانی. "تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم)". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12, 46, 1398, 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787
مسرت, سارا, ایمانی, عبدالمجید. (1398). 'تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم)', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12(46), pp. 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787
مسرت, سارا, ایمانی, عبدالمجید. تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم). نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1398; 12(46): 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.