آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها410
تعداد مقالات4,185
تعداد مشاهده مقاله6,203,138
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,142,374
دوره و شماره: دوره 14، شماره 28، زمستان 1396، صفحه 83-104  XML

1

رابطة حمایت اجتماعی ادراک‌شده و درگیری شناختی با واسطه‌گری خودکارآمدی

مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
صفحه 1-20
مرتضی امیدیان؛ زهرا عبداللهی طزرجان؛ مهدی رحیمی

2

تمایز و تشابه مشاوره فلسفی با رویکرد عقلانی- عاطفی الیس

مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
صفحه 21-48
مریم پور آقا؛ یحیی قائدی؛ آن پیلگرن؛ سعید ضرغامی

3

اثر‌بخشی روان‌درمانی مثبت‌گرا بر افسردگی، بهزیستی و پیشرفت تحصیلی ‏دانش‌آموزان در دروس‌ ریاضیات و علوم تجربی

مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
صفحه 49-82
ثریا حکیمی؛ سیاوش طالع پسند؛ اسحق رحیمیان؛ مارگارت کرن

4

بررسی نقش تعدیل‌گری ذهن‌آگاهی در رابطة بین استرس و سازگاری تحصیلی دانشجویان

مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
صفحه 83-104
مسعود خنجرخانی؛ محمد عباسی

5

بررسی اثربخشی مراسم معنوی اعتکاف در افزایش سلامت روانی و شادکامی دانش آموزان

مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
صفحه 105-126
احمد شجاعی؛ پرویز پرزور

6

رابطه هوش فرهنگی و تفکر انتقادی با یادگیری خودراهبر دانشجویان

مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
صفحه 127-148
بهنوش شهرکی نیا؛ عبدالوهاب پورقاز؛ حسین جناآبادی

7

رابطه امید به زندگی، نگرش به رفتار بزهکارانه و تجربه مصرف مواد مخدر در دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه مدارس شیرآباد و مرکز شهر زاهدان

مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
صفحه 149-168
علی عرب

8

تأثیرآموزش مهارت های مطلوب بر پرخاشگری و خودکارآمدی در تعامل با همسالان در بین دانش آموزان دارای رفتارهای پرخاشگرانه

مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
صفحه 169-206
عاطفه علامه؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علی رضا حاجی یخچالی؛ مهناز محرابی زاده هنرمند

9

پیش بینی تنظیم هیجانی بر اساس شفقت ورزی به خود و تن انگاره دانشجویان

مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
صفحه 207-230
بهمن کرد*؛ صبری کریمی

10

تدوین مدل تاب‌آوری با توجه به سبک‌های هویتی و احساس شکست در میان معلمان متأهل شهر بابل

مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
صفحه 231-252
سعید محسن تبار فیروز جایی؛ کیومرث فرح بخش؛ مجتبی سلم آبادی؛ سپیده محسن تبار فیروزجائی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.