آمار

تعداد نشریات32
تعداد شماره‌ها719
تعداد مقالات7,024
تعداد مشاهده مقاله11,552,786
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,910,491

1.

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌گرا با آموزش مبتنی بر روش شناختی-رفتاری بر تاب‌آوری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان

دوره 20، شماره 52، اسفند 1402
عادل خالقی ثمرین؛ حسن احدی؛ علی اصغر اصغرنژاد فرید؛ غلامرضا صرامی فروشانی؛ مهدیه رحمانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب