آمار

تعداد نشریات32
تعداد شماره‌ها737
تعداد مقالات7,135
تعداد مشاهده مقاله11,603,082
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,953,262

1.

بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان

دوره 2، شماره 2، تیر 1401، صفحه 85-102
امیر غفوریان شاگردی؛ امید بهبودی؛ علی ابراهیمی؛ وجیهه هوشیار

2.

تاثیر تعاملات آنلاین بر نیات رفتاری خریداران: کاربست مدل پذیرش فناوری موبایل و عوامل شخصی

دوره 2، شماره 4، دی 1401، صفحه 1-18
امیر غفوریان شاگردی؛ امید بهبودی؛ عادله عابدینی

3.

تاثیر کلان داده بر عملکرد سازمان: بررسی نقش عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: بانک آینده)

دوره 2، شماره 2، تیر 1401، صفحه 17-40
مریم بادین؛ امید بهبودی

4.

تجربیات نوآورانه گردشگران کسب و کارهای غذایی بر تمایلات رفتاری آنان (مورد مطالعه: شرکت کنندگان جشنواره های غذایی در ایران)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 83-100
امیر غفوریان شاگردی؛ مجتبی پور سلیمی؛ امید بهبودی

5.

همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات، کسب و کار و بازاریابی و اثر آن بر عملکرد صادراتی و تجاری در شرایط بحرانی

دوره 2، شماره 3، آذر 1401، صفحه 25-42
امیر غفوریان شاگردی؛ مریم اشجعی؛ امید بهبودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب