آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها668
تعداد مقالات6,533
تعداد مشاهده مقاله10,295,036
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,867,896

1.

بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 85-102
امیر غفوریان شاگردی؛ امید بهبودی؛ علی ابراهیمی؛ وجیهه هوشیار

2.

تاثیر تعاملات آنلاین بر نیات رفتاری خریداران: کاربست مدل پذیرش فناوری موبایل و عوامل شخصی

دوره 2، شماره 4، دی 1401، صفحه 1-18
امیر غفوریان شاگردی؛ امید بهبودی؛ عادله عابدینی

3.

همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات، کسب و کار و بازاریابی و اثر آن بر عملکرد صادراتی و تجاری در شرایط بحرانی

دوره 2، شماره 3، آذر 1401، صفحه 25-42
امیر غفوریان شاگردی؛ مریم اشجعی؛ امید بهبودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب