تعداد نشریات | 27 |
تعداد شمارهها | 612 |
تعداد مقالات | 6,232 |
تعداد مشاهده مقاله | 9,357,237 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 6,108,035 |
1. | Examining the Predictive Power of Pedagogical Style in Determining the Young Learners EFL Instructors’ Perception of Dynamic Assessment | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 دی 1400 | ||
Masoomeh Estaji؛ Sara Toosi Tehrani | ||
2. | Examining the Predictive Power of Pedagogical Style in Determining the Young Learners’ EFL Instructors’ Perception of Dynamic Assessment | |
دوره 13، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 87-106 | ||
Masoomeh Estaji؛ Sara Toosi Tehrani | ||
3. | Investigating the Impact of Collaborative and Static Assessment on the Iranian EFL Students’ Reading comprehension, Critical Thinking, and Metacognitive Strategies of Reading | |
دوره 7، شماره 1، تیر 2015، صفحه 17-44 | ||
Masoomeh Estaji؛ Farzaneh Khosravi | ||