
تعداد نشریات | 33 |
تعداد شمارهها | 775 |
تعداد مقالات | 7,506 |
تعداد مشاهده مقاله | 12,575,418 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 8,512,144 |
1. | Negotiated Syllabus and Undergraduate Students Reading Comprehension and Oral Production Ability: Teachers’ and Learners’ Perspectives | |
دوره 13، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 1-18 | ||
Ali Pakdaman؛ Goudarz Alibakhshi؛ Abdollah Baradaran | ||
2. | On the Relationship Between Iranian EFL Teachers' Quality of Work Life and Their Teaching Efficacy | |
دوره 11، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 1-24 | ||
Goudarz Alibakhshi؛ Sepehr Farahzadi؛ Alireza Karimi | ||
3. | Structural Equation Modeling of the Sources of EFL Teachers’ Self–Efficacy | |
دوره 15، شماره 1، تیر 2023، صفحه 17-36 | ||
MohammadNasser Mosafayi؛ Goudarz Alibakhshi؛ Hossein Heidari Tabrizi | ||