آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها775
تعداد مقالات7,506
تعداد مشاهده مقاله12,575,418
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,512,144

1.

Negotiated Syllabus and Undergraduate Students Reading Comprehension and Oral Production Ability: Teachers’ and Learners’ Perspectives

دوره 13، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 1-18
Ali Pakdaman؛ Goudarz Alibakhshi؛ Abdollah Baradaran

2.

On the Relationship Between Iranian EFL Teachers' Quality of Work Life and Their Teaching Efficacy

دوره 11، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 1-24
Goudarz Alibakhshi؛ Sepehr Farahzadi؛ Alireza Karimi

3.

Structural Equation Modeling of the Sources of EFL Teachers’ Self–Efficacy

دوره 15، شماره 1، تیر 2023، صفحه 17-36
MohammadNasser Mosafayi؛ Goudarz Alibakhshi؛ Hossein Heidari Tabrizi


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب