آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها676
تعداد مقالات6,614
تعداد مشاهده مقاله10,418,715
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,992,102

1.

تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی

دوره 13، شماره 48، شهریور 1399، صفحه 137-167
محمد باشکوه؛ ناصر سیف اللهی؛ الله یار بیگی فیروزی

2.

فراتحلیل تأثیر چابکی زنجیره تأمین بر عملکرد رابطه ای و عملیاتی با نقش تعدیلگری نوع صنعت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 اسفند 1402
الله یار بیگی فیروزی؛ محمد باشکوه؛ ناصر سیف اللهی؛ قاسم زارعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب