آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها475
تعداد مقالات4,928
تعداد مشاهده مقاله7,252,892
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,880,575

1.

تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی

دوره 13، شماره 48، تابستان 1399، صفحه 137-167
محمد باشکوه؛ ناصر سیف اللهی؛ الله یار بیگی فیروزی

2.

تاثیرنوآوری باز برعملکرد توسعه محصول جدید با تاکید برتأثیرظرفیت جذب دانش

دوره 12، شماره 44، تابستان 1398، صفحه 55-78
ناصر سیف الهی؛ محسن شفیعی نیک آبادی؛ سپیده مهاجر؛ الله یار بیگی فیروزی؛ محمد حسین کریم


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.