آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها712
تعداد مقالات6,941
تعداد مشاهده مقاله11,411,466
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,790,623

1.

تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی

دوره 13، شماره 48، شهریور 1399، صفحه 137-167
محمد باشکوه؛ ناصر سیف اللهی؛ الله یار بیگی فیروزی

2.

تأثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازار: نقش میانجی قابلیت های نوآوری

دوره 15، شماره 58، بهمن 1401، صفحه 233-259
ناصر سیف اللهی

3.

تاثیرنوآوری باز برعملکرد توسعه محصول جدید با تاکید برتأثیرظرفیت جذب دانش

دوره 12، شماره 44، شهریور 1398، صفحه 55-78
ناصر سیف الهی؛ محسن شفیعی نیک آبادی؛ سپیده مهاجر؛ الله یار بیگی فیروزی؛ محمد حسین کریم

4.

تحلیل اثر سرمایه اجتماعی بر عملکرد برند با نقش میانجی رفتار شهروندی برند کارکنان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 بهمن 1402
ناصر سیف اللهی

5.

فراتحلیل تأثیر چابکی زنجیره تأمین بر عملکرد رابطه‌ای و عملیاتی با نقش تعدیلگری نوع صنعت

دوره 17، شماره 64، تیر 1403، صفحه 219-252
الله یار بیگی فیروزی؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ ناصر سیف اللهی؛ قاسم زارعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب