آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها678
تعداد مقالات6,639
تعداد مشاهده مقاله10,496,493
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,059,938

1.

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌گرا با آموزش مبتنی بر روش شناختی-رفتاری بر تاب‌آوری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان

دوره 20، شماره 52، اسفند 1402
عادل خالقی ثمرین؛ حسن احدی؛ علی اصغر اصغرنژاد فرید؛ غلامرضا صرامی فروشانی؛ مهدیه رحمانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب