آمار

تعداد نشریات32
تعداد شماره‌ها735
تعداد مقالات7,132
تعداد مشاهده مقاله11,594,247
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,948,017

1.

Challenges in Constructing the Professional Identity of Iranian EFL Teachers: A Narrative Inquiry

دوره 16، شماره 2، دی 2024، صفحه 43-70
Seyyed Ayatollah Razmjoo؛ Saeed Fazli

2.

Examining Teachers’ Development through Past-Present-Aspirational Continuum of English Language Teachers’ Professional Identity

دوره 8، شماره 2، بهمن 2016، صفحه 27-50
Esmaeel Ali Salimi,؛ Mahnaz Mostafaei Alaei,؛ Rasool Najjar Baghseyah,

3.

Exploring Iranian Pre-Service English Language Teachers’ Professional Identity through Sociocultural Lens

دوره 13، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 131-158
Zohreh Hoominian Sharifabad؛ Ali Mohammad Fazilatfar؛ Massood Yazdani Moghaddam

4.

On the Relation between Iranian EFL Teachers’ Sense of Professional Identity and their Responsibility

دوره 13، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 67-76
Navid Habibi؛ Razieh Ganjali


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب