آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها550
تعداد مقالات5,705
تعداد مشاهده مقاله7,969,092
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,351,426

1.

Examining Teachers’ Development through Past-Present-Aspirational Continuum of English Language Teachers’ Professional Identity

دوره 8، شماره 2، زمستان 2016، صفحه 27-50
Esmaeel Ali Salimi,؛ Mahnaz Mostafaei Alaei,؛ Rasool Najjar Baghseyah,

2.

Exploring Iranian Pre-Service English Language Teachers’ Professional Identity through Sociocultural Lens

دوره 13، شماره 1، بهار و تابستان 2021، صفحه 131-158
Zohreh Hoominian Sharifabad؛ Ali Mohammad Fazilatfar؛ Massood Yazdani Moghaddam

3.

On the Relation between Iranian EFL Teachers’ Sense of Professional Identity and their Responsibility

دوره 13، شماره 1، بهار و تابستان 2021، صفحه 67-76
Navid Habibi؛ Razieh Ganjali


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.