آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها764
تعداد مقالات7,395
تعداد مشاهده مقاله12,232,726
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,348,472

1.

Negotiated syllabus and EFL learners’ engagement, motivation, and autonomy: Exploring teachers and learners’ perceptions

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 فروردین 1404
Ali Reza Karimi؛ Ali Akbar Farahani؛ reza Nejati

2.

Negotiated Syllabus and Undergraduate Students Reading Comprehension and Oral Production Ability: Teachers’ and Learners’ Perspectives

دوره 13، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 1-18
Ali Pakdaman؛ Goudarz Alibakhshi؛ Abdollah Baradaran


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب