آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها566
تعداد مقالات5,825
تعداد مشاهده مقاله8,162,894
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,461,425

1.

استفاده از مدل LRFM برای بخش‌بندی مشتریان براساس ارزش چرخه عمر آنها

دوره 7، شماره 25، آذر 1393، صفحه 119-140

2.

بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر.اف.ام. (RFM)

دوره 5، شماره 15، اردیبهشت 1391، صفحه 63-84

3.

بررسی تأثیر ویژگی های سازمانی بر فرایند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری(مورد مطالعه : خودروهای وارداتی شهر مشهد)

دوره 4، شماره 13، آبان 1390، صفحه 25-48

4.

تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای خصوصی شهر زاهدان

دوره 12، شماره 46، اسفند 1398، صفحه 279-304
عالمه کیخا؛ محسن نوری دلاور؛ حسن کیخا

5.

تبیین مدل چهار مرحله ای خلق وفاداری از طریق متغیرهای موثر در مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 7، شماره 23، خرداد 1393، صفحه 53-67

6.

تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 15، شماره 55، خرداد 1401، صفحه 155-178
ناصر سیف اللهی؛ سید محمد رضا موحد


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.