تعداد نشریات | 27 |
تعداد شمارهها | 588 |
تعداد مقالات | 6,021 |
تعداد مشاهده مقاله | 8,848,456 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,833,862 |
1. | اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر افزایش خودکارآمدی و بهبود خودپنداره دانشآموزان کمپیشرفت مدارس متوسطه | |||
دوره 12، شماره 21، فروردین 1394، صفحه 43-62 | ||||
حسین جناآبادی؛ علی عیسی زادگان؛ محمد نعمتی | ||||
2. | ارائة مدل علّی پیشبینی باورهای انگیزشی براساس تواناییهای فراشناختی با واسطهگری خودکارآمدی | |||
دوره 14، شماره 27، مهر 1396، صفحه 87-114 | ||||
فرشته باعزت؛ عباس اکبری؛ رؤیا عباسی اصل؛ مهین مهدویه | ||||
3. | بررسی تجربه زیسته خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان دختر دورهی دوّم متوسطه | |||
دوره 19، شماره 47، آبان 1401، صفحه 172-152 | ||||
پروانه ولوی؛ لیلا افضلی؛ جلال هاشمی | ||||
4. | بررسی روابط ساختاری امید، خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از جوّ کلاس با انگیزش تحصیلی | |||
دوره 14، شماره 25، فروردین 1396، صفحه 57-88 | ||||
فرزانه میکائیلی منیع؛ سوسن مهدوی فر؛ علی عیسی زادگان؛ سعید مهنا | ||||
5. | پیش بینی عملکرد تحصیلی درس ریاضی از طریق باورهای انگیزشی (خودکار آمدی، ارزش گذاری درونی و اضطراب امتحان) | |||
دوره 6، شماره 10، اسفند 1388، صفحه 19-34 | ||||
رضا برومند؛ علی اکبر شیخی فیتی | ||||
6. | تأثیر آموزش چرتکه بر خلّاقیّت و خودکارآمدی دانشآموزان دورة ابتدایی | |||
دوره 14، شماره 26، تیر 1396، صفحه 199-224 | ||||
بهاره عزیزی نژاد؛ حسین جناآبادی | ||||
7. | تأثیر کاربردهای پداگوژیکی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خودتنظیمگری دانشجویان تحصیلات تکمیلی با نقش میانجی خودکارآمدی | |||
دوره 16، شماره 35، آبان 1398، صفحه 1-22 | ||||
روح اله باقری مجد؛ مهدیه زید ابادی | ||||
8. | رابطة حمایت اجتماعی ادراکشده و درگیری شناختی با واسطهگری خودکارآمدی | |||
دوره 14، شماره 28، دی 1396، صفحه 1-20 | ||||
مرتضی امیدیان؛ زهرا عبداللهی طزرجان؛ مهدی رحیمی | ||||
9. | رابطه اضطراب و خودکارآمدی با اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان شهر تهران: نقش واسطهای کمالگرایی | |||
دوره 19، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 141-123 | ||||
منصوره نیکوگفتار؛ زینب حاج کاظمی | ||||
10. | رابطه باورهای انگیزشی (خودکارآمدی، انگیزش تحصیلی، اضطراب آزمون) با عملکرد تحصیلی | |||
دوره 12، شماره 21، فروردین 1394، صفحه 105-126 | ||||
عزت اله قدم پور؛ حسن علی ویسکرمی؛ رقیه علائی خرائم | ||||
11. | رابطه بین نیازهای اساسی روان شناختی و درگیری تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی | |||
دوره 15، شماره 29، فروردین 1397، صفحه 37-72 | ||||
زهرا اقدامی؛ فریده یوسفی | ||||
12. | رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی دانشآموزان: نقش واسطهای تابآوری تحصیلی | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1401 | ||||
محمد رضا تمنائی فر؛ فاطمه اربابی قهرودی | ||||
13. | رابطه علّی باورهای هوشی و برخی مؤلفه های خودتنظیمی با میانجیگری جهتگیری های هدف در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر اهواز | |||
دوره 15، شماره 29، فروردین 1397، صفحه 1-36 | ||||
عسکر آتش افروز | ||||
14. | رابطه همدلی، خودکارآمدی و زورگویی با نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری | |||
دوره 18، شماره 42، شهریور 1400، صفحه 135-110 | ||||
مهدیه آژعصاران؛ ولی مهدی نژاد؛ علی فرنام | ||||
15. | : رابطه ی سبکهای فراهیجانی والدین با خودکارآمدی و هوش عاطفی دانشآموزان دورهی متوسطه | |||
دوره 7، شماره 11، تیر 1389، صفحه 1-26 | ||||
عین اله پارسایی | ||||
16. | روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجیگری سرمایه روانشناختی | |||
دوره 15، شماره 30، تیر 1397، صفحه 135-166 | ||||
نسرین زمانی زاد؛ جلیل باباپور؛ حسن صبوری | ||||
17. | مقایسه عادات مطالعه، خودکارآمدی و تعللورزی میان دانشآموزان مدارس تیزهوش و عادی | |||
دوره 11، شماره 20، آذر 1393، صفحه 175-196 | ||||
محمد نریمانی؛ حانیه غلام زاده؛ حمید رضا دهقان | ||||
18. | نقش میانجی خودکارآمدی در رابطة بین ویژگیهای شخصیتی و درگیری تحصیلی | |||
دوره 14، شماره 26، تیر 1396، صفحه 103-122 | ||||
شهلا رستمی؛ سیاوش طالع پسند؛ اسحق رحیمیان بوگر | ||||
|