آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها764
تعداد مقالات7,395
تعداد مشاهده مقاله12,232,057
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,348,062

1.

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌گرا با آموزش مبتنی بر روش شناختی-رفتاری بر تاب‌آوری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان

دوره 20، شماره 52، اسفند 1402
عادل خالقی ثمرین؛ حسن احدی؛ علی اصغر اصغرنژاد فرید؛ غلامرضا صرامی فروشانی؛ مهدیه رحمانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب