تعداد نشریات | 27 |
تعداد شمارهها | 604 |
تعداد مقالات | 6,158 |
تعداد مشاهده مقاله | 9,077,814 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,928,501 |
1. | Toward the Development of a Model of Teaching as Profession in the Iranian EFL Context: Insights From Iranian EFL Teachers | |
دوره 12، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 217-246 | ||
Ali Asghar poorbehzadi؛ Shahram Afraz؛ Fazlolah Samimi | ||
2. | الگوی سواد سنجش و ارزشیابی برنامه درسی معلمان دوره ابتدایی: فرا ترکیب براساس مدل اروین | |
دوره 19، شماره 48، بهمن 1401، صفحه 38-15 | ||
محمد علی پیرکمالی؛ حسین مومنی مهموئی؛ یوسف مهدی پور | ||
3. | تحلیل نقش مکانیزم های یادگیری سازمانی در رفتار اشتراک دانش | |
دوره 8، شماره 29، آذر 1394، صفحه 153-180 | ||
علی خالق خواه؛ حبیب ابراهیم پور؛ سید محمد سید کلان | ||
4. | رابطه میزان سخت رویی و فرسودگی شغلی مدیران و معلمان مدارس سمنان | |
دوره 12، شماره 22، مهر 1394، صفحه 23-46 | ||
علی اکبر امین بیدختی؛ مرصع یوسفی نژاد | ||
5. | کشف المحجوب هجویری، سندی بر تأثیرپذیری او از استادان و منابع گوناگون | |
دوره 4، شماره 11، مرداد 1391، صفحه 93-106 | ||
6. | نوسازی نظام آموزشی ناظر به مدارس و معلمان و بازتاب آن در مذاکرات و مصوبات مجلس اول مشروطه | |
دوره 16، شماره 30، اردیبهشت 1401، صفحه 1-24 | ||
احمد ابوحمزه؛ علیرضا ملایی توانی؛ پروین ترکمنی آذر؛ شهرام یوسفی فر | ||