تعداد نشریات | 27 |
تعداد شمارهها | 565 |
تعداد مقالات | 5,820 |
تعداد مشاهده مقاله | 8,141,268 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,450,280 |
1. | ارائه الگوی شایستگیهای حکمرانِ خوب دانشگاهی: رویکردی کیفی | |
دوره 14، شماره 54، دی 1400، صفحه 115-141 | ||
امین هماینی دمیرچی؛ جواد پورکریمی؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ میترا عزتی | ||
2. | ارائه و اعتبارسنجی الگوی خودکارآمدی کارآفرینانه در آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشگاه سیستان و بلوچستان) | |
دوره 1، شماره 3، آذر 1400 | ||
علیرضا سرگلزائی؛ فروزان سرحدی | ||
3. | بررسی انتقادی مدیریت دانشگاهها در دستیابی به رتبه برتر در رتبه بندی های جهانی | |
دوره 13، شماره 47، خرداد 1399، صفحه 219-243 | ||
عاطفه ریگی؛ نعمت اله عزیزی؛ عبدالوهاب پورقاز | ||
4. | بررسی رابطۀ بین فرهنگ سازمانی با گرایش به استفاده از روش های فعال تدریس (مورد: مراکز آموزش عالی استان گلستان) | |
دوره 12، شماره 22، مهر 1394، صفحه 47-70 | ||
محمد عثمان حسین بر؛ حسینعلی سرگزی | ||
5. | رویکرد سیستمی بر مدیریت استعداد در دانشگاهها و تأثیر آن بر روی اجتماع و سازمان | |
دوره 10، شماره 36، شهریور 1396، صفحه 143-160 | ||
ثریا غلامحسین پورانوری؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ حمید رضا آراسته؛ حسن زین آبادی | ||
6. | شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی موثر بر توسعه حرفهای اعضای هیاتعلمی: رویکردی آمیخته | |
دوره 14، شماره 52، شهریور 1400، صفحه 33-63 | ||
حانیه اسمعیلی ماهانی؛ جواد پورکریمی؛ احسان جمالی؛ سید محمد میرکمالی | ||
7. | طراحی مدل سازمان معنویت گرا درآموزش عالی ایران | |
دوره 5، شماره 18، بهمن 1391، صفحه 5-24 | ||
8. | نقش کیفیت تدریس اساتید و مؤلفههای آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصتها و چالشهای برنامه درسی در آموزش عالی | |
دوره 9، شماره 16، آبان 1391، صفحه 18-36 | ||
حمیده پاکمهر؛ حسین جعفری ثانی؛ محمود سعیدی رضوانی؛ حسین کارشکی | ||