آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها613
تعداد مقالات6,232
تعداد مشاهده مقاله9,350,026
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,102,491

1.

ارائه مدل ارزیابی کیفیت خدمات دولت الکترونیکی

دوره 12، شماره 45، آذر 1398، صفحه 159-186
فاطمه حسابی؛ شعبان الهی؛ علی شایان؛ رویا شاکری

2.

بررسی رابطه‌ی بدبینی سازمانی با کیفیت خدمات ارائه شده کارکنان با نقش میانجی‌گری و تعدیل‌گری تعهد سازمانی

دوره 9، شماره 31، خرداد 1395، صفحه 161-185
اکبر بهمنی؛ محمدرضا مهدوی راد؛ حسین بلوچی

3.

تأثیر ارزشهای فرهنگی بر کیفیت ادراک‌ شده خدمات گردشگری سلامت (مطالعه موردی: شهر سرعین)

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 تیر 1402
رضا حسن زاده؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ الله یار بیگی فیروزی

4.

تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 15، شماره 55، خرداد 1401، صفحه 155-178
ناصر سیف اللهی؛ سید محمد رضا موحد

5.

تحلیل راهبردی کیفیت خدمات بر اساس رویکرد ساخت‏دهی مسئله مبتنی بر تلفیق تحلیل روابط خاکستری فازی(FGRA) و روش SWOT(مطالعه موردی: شهرداری منطقه 3 شهرستان یزد)

دوره 7، شماره 26، اسفند 1393، صفحه 5-25

6.

مدل‌سازی ساختاری تفسیری کیفیت خدمات دولت سیار مبتنی بر قابلیت های وب 3

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اسفند 1401
حامد کرد؛ محمدرضا تقوا؛ محمدتقی تقوی فرد؛ ایمان رئیسی وانانی؛ نورمحمد یعقوبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب