آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها764
تعداد مقالات7,395
تعداد مشاهده مقاله12,232,740
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,348,476

1.

ارائه مدل ارزیابی کیفیت خدمات دولت الکترونیکی

دوره 12، شماره 45، آذر 1398، صفحه 159-186
فاطمه حسابی؛ شعبان الهی؛ علی شایان؛ رویا شاکری

2.

بررسی رابطه‌ی بدبینی سازمانی با کیفیت خدمات ارائه شده کارکنان با نقش میانجی‌گری و تعدیل‌گری تعهد سازمانی

دوره 9، شماره 31، خرداد 1395، صفحه 161-185
اکبر بهمنی؛ محمدرضا مهدوی راد؛ حسین بلوچی

3.

بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان، در اثر گذاری کیفیت خدمات آژانس های مسافرتی بر قصدخرید مشتری

دوره 16، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 217-238
باقر عباسپور؛ عبدالعزیز آبتین

4.

تأثیر ارزشهای فرهنگی بر کیفیت ادراک‌ شده خدمات گردشگری سلامت (مطالعه موردی: شهر سرعین)

دوره 21، شماره 71، تیر 1402، صفحه 116-138
رضا حسن زاده؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ الله یار بیگی فیروزی

5.

تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 15، شماره 55، خرداد 1401، صفحه 155-178
ناصر سیف اللهی؛ سید محمد رضا موحد

6.

تحلیل راهبردی کیفیت خدمات بر اساس رویکرد ساخت‏دهی مسئله مبتنی بر تلفیق تحلیل روابط خاکستری فازی(FGRA) و روش SWOT(مطالعه موردی: شهرداری منطقه 3 شهرستان یزد)

دوره 7، شماره 26، اسفند 1393، صفحه 5-25

7.

مدل‌سازی ساختاری تفسیری کیفیت خدمات دولت سیار مبتنی بر قابلیت های وب 3

دوره 16، شماره 61، آبان 1402، صفحه 65-94
حامد کرد؛ محمدرضا تقوا؛ محمدتقی تقوی فرد؛ ایمان رئیسی وانانی؛ نورمحمد یعقوبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب