آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها764
تعداد مقالات7,395
تعداد مشاهده مقاله12,232,997
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,348,656

1.

Negotiated syllabus and EFL learners’ engagement, motivation, and autonomy: Exploring teachers and learners’ perceptions

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 فروردین 1404
Ali Reza Karimi؛ Ali Akbar Farahani؛ reza Nejati

2.

On the Relation between Iranian EFL Teachers’ Sense of Professional Identity and their Responsibility

دوره 13، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 67-76
Navid Habibi؛ Razieh Ganjali

3.

The Relationship betweenEFL Learners’ Self-Identity Changes, Motivation Types, and EFL Proficiency

دوره 6، شماره 2، اسفند 2014، صفحه 141-178
Abbas Zare-ee؛ Sajjad Asgari Matin

4.

تبیین عوامل مؤثر بر انگیزۀ کشاورزان درجهت مشارکت در تشکل‌های آب‌بران مورد مطالعه: تعاونی‌های آب‌بران شرکت بهره‌برداری کارون بزرگ- شوشتر در استان خوزستان

دوره 18، شماره 59، تیر 1399، صفحه 109-128
زینب حقی؛ مسعود یزدان پناه؛ عباس عبدشاهی

5.

رابطه باورهای انگیزشی (خودکارآمدی، انگیزش تحصیلی، اضطراب آزمون) با عملکرد تحصیلی

دوره 12، شماره 21، فروردین 1394، صفحه 105-126
عزت اله قدم پور؛ حسن علی ویسکرمی؛ رقیه علائی خرائم

6.

طراحی الگوی انگیزش درونی معلمان آموزش و پرورش با استفاده از روش ترکیبی

دوره 17، شماره 63، فروردین 1403، صفحه 91-114
حمیده السادات حسینی؛ علی نصر اصفهانی؛ علی صفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب