تعداد نشریات | 27 |
تعداد شمارهها | 604 |
تعداد مقالات | 6,159 |
تعداد مشاهده مقاله | 9,098,470 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,935,388 |
1. | اثربخشی آموزش خودتعیینگری بر انگیزش و شیفتگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بیرجند | |
دوره 16، شماره 34، تیر 1398، صفحه 27-58 | ||
فرخ رو جلیلی؛ مژگان عارفی؛ امیر قمرانی؛ غلامرضا منشئی | ||
2. | ارائه مدل علّی ادراک از محیط سازندهگرای اجتماعی و جهتگیریهای انگیزشی: نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی و انتظار پیامد | |
دوره 18، شماره 42، شهریور 1400، صفحه 63-22 | ||
هوشنگ گراوند؛ مسلم قبادیان | ||
3. | بررسی روابط ساختاری امید، خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از جوّ کلاس با انگیزش تحصیلی | |
دوره 14، شماره 25، فروردین 1396، صفحه 57-88 | ||
فرزانه میکائیلی منیع؛ سوسن مهدوی فر؛ علی عیسی زادگان؛ سعید مهنا | ||
4. | رابطه باورهای انگیزشی (خودکارآمدی، انگیزش تحصیلی، اضطراب آزمون) با عملکرد تحصیلی | |
دوره 12، شماره 21، فروردین 1394، صفحه 105-126 | ||
عزت اله قدم پور؛ حسن علی ویسکرمی؛ رقیه علائی خرائم | ||
5. | رابطه ساختاری عملکرد تحصیلی و انگیزش تحصیلی با یادگیری خودراهبر (به منظور ارائه مدل مناسب) | |
دوره 18، شماره 44، دی 1400، صفحه 134-123 | ||
مریم نظری؛ حمدالله منظری توکلی؛ امان الله سلطانی؛ ویدا سادات رضوی نعمت اللهی | ||
6. | رابطه علّی انگیزش تحصیلی و رویکردهای مطالعه با میانجی گری راهبردهای مقابله ای | |
دوره 15، شماره 30، تیر 1397، صفحه 107-134 | ||
ناصر بهروزی؛ شبنم رضایی؛ سیروس عالیپور | ||
7. | نقش پیش بینی کنندگی انگیزش تحصیلی در ارتباط با سبکهای هویت و راهبردهای فراشناختی دانشآموزان | |
دوره 13، شماره 23، فروردین 1395، صفحه 83-112 | ||
طاهره گرگیج سالم؛ افسانه مرزیه؛ عبدالوهاب پورقاز | ||