آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها659
تعداد مقالات6,445
تعداد مشاهده مقاله10,167,424
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,698,454
. (1392). بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر شخصیت خریداران در شرکت ایران خودرو. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6(20), 75-96. doi: 10.22111/jmr.2013.1357
. "بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر شخصیت خریداران در شرکت ایران خودرو". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6, 20, 1392, 75-96. doi: 10.22111/jmr.2013.1357
. (1392). 'بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر شخصیت خریداران در شرکت ایران خودرو', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 6(20), pp. 75-96. doi: 10.22111/jmr.2013.1357
. بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر شخصیت خریداران در شرکت ایران خودرو. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1392; 6(20): 75-96. doi: 10.22111/jmr.2013.1357


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب