آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها604
تعداد مقالات6,159
تعداد مشاهده مقاله9,107,498
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,939,309
Estaji, Masoomeh, Khosravi, Farzaneh. (1394). Investigating the Impact of Collaborative and Static Assessment on the Iranian EFL Students’ Reading comprehension, Critical Thinking, and Metacognitive Strategies of Reading. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 7(1), 17-44. doi: 10.22111/ijals.2015.2384
Masoomeh Estaji; Farzaneh Khosravi. "Investigating the Impact of Collaborative and Static Assessment on the Iranian EFL Students’ Reading comprehension, Critical Thinking, and Metacognitive Strategies of Reading". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 7, 1, 1394, 17-44. doi: 10.22111/ijals.2015.2384
Estaji, Masoomeh, Khosravi, Farzaneh. (1394). 'Investigating the Impact of Collaborative and Static Assessment on the Iranian EFL Students’ Reading comprehension, Critical Thinking, and Metacognitive Strategies of Reading', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 7(1), pp. 17-44. doi: 10.22111/ijals.2015.2384
Estaji, Masoomeh, Khosravi, Farzaneh. Investigating the Impact of Collaborative and Static Assessment on the Iranian EFL Students’ Reading comprehension, Critical Thinking, and Metacognitive Strategies of Reading. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1394; 7(1): 17-44. doi: 10.22111/ijals.2015.2384


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب