آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها550
تعداد مقالات5,697
تعداد مشاهده مقاله7,962,527
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,346,368
هدایت نظری, فائزه, دهدشتی شاهرخ, زهره. (1397). پیش زمینه ها و پیامدهای تجربه مشتریان در خرده فروشی های آنلاین ایرانی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11(41), 313-336. doi: 10.22111/jmr.2018.4461
فائزه هدایت نظری; زهره دهدشتی شاهرخ. "پیش زمینه ها و پیامدهای تجربه مشتریان در خرده فروشی های آنلاین ایرانی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11, 41, 1397, 313-336. doi: 10.22111/jmr.2018.4461
هدایت نظری, فائزه, دهدشتی شاهرخ, زهره. (1397). 'پیش زمینه ها و پیامدهای تجربه مشتریان در خرده فروشی های آنلاین ایرانی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 11(41), pp. 313-336. doi: 10.22111/jmr.2018.4461
هدایت نظری, فائزه, دهدشتی شاهرخ, زهره. پیش زمینه ها و پیامدهای تجربه مشتریان در خرده فروشی های آنلاین ایرانی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1397; 11(41): 313-336. doi: 10.22111/jmr.2018.4461


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.