آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها475
تعداد مقالات4,928
تعداد مشاهده مقاله7,257,897
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,883,355
سارانی, عبدالله, فرخی پور, سجاد, خوشسیما, هوشنگ, مصطفی پور, احسان. (1398). ارائه الگویی از مداخله تکوینی-‌‌ تعاملی پویا برای تغییر‌پذیری شناختی و بهبود یادگیری دانش‌آموزان مضطرب: ترکیب تدریس و روان‌درمانی در کلاس زبان انگلیسی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(35), 107-130. doi: 10.22111/jeps.2019.5076
عبدالله سارانی; سجاد فرخی پور; هوشنگ خوشسیما; احسان مصطفی پور. "ارائه الگویی از مداخله تکوینی-‌‌ تعاملی پویا برای تغییر‌پذیری شناختی و بهبود یادگیری دانش‌آموزان مضطرب: ترکیب تدریس و روان‌درمانی در کلاس زبان انگلیسی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16, 35, 1398, 107-130. doi: 10.22111/jeps.2019.5076
سارانی, عبدالله, فرخی پور, سجاد, خوشسیما, هوشنگ, مصطفی پور, احسان. (1398). 'ارائه الگویی از مداخله تکوینی-‌‌ تعاملی پویا برای تغییر‌پذیری شناختی و بهبود یادگیری دانش‌آموزان مضطرب: ترکیب تدریس و روان‌درمانی در کلاس زبان انگلیسی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(35), pp. 107-130. doi: 10.22111/jeps.2019.5076
سارانی, عبدالله, فرخی پور, سجاد, خوشسیما, هوشنگ, مصطفی پور, احسان. ارائه الگویی از مداخله تکوینی-‌‌ تعاملی پویا برای تغییر‌پذیری شناختی و بهبود یادگیری دانش‌آموزان مضطرب: ترکیب تدریس و روان‌درمانی در کلاس زبان انگلیسی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1398; 16(35): 107-130. doi: 10.22111/jeps.2019.5076


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.