آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها467
تعداد مقالات4,822
تعداد مشاهده مقاله7,146,068
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,794,460
مسرت, سارا, ایمانی, عبدالمجید. (1398). تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم). نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12(46), 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787
سارا مسرت; عبدالمجید ایمانی. "تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم)". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12, 46, 1398, 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787
مسرت, سارا, ایمانی, عبدالمجید. (1398). 'تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم)', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12(46), pp. 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787
مسرت, سارا, ایمانی, عبدالمجید. تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم). نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1398; 12(46): 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.