آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها580
تعداد مقالات5,956
تعداد مشاهده مقاله8,568,972
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,664,118
مسرت, سارا, ایمانی, عبدالمجید. (1398). تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم). نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12(46), 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787
سارا مسرت; عبدالمجید ایمانی. "تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم)". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12, 46, 1398, 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787
مسرت, سارا, ایمانی, عبدالمجید. (1398). 'تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم)', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12(46), pp. 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787
مسرت, سارا, ایمانی, عبدالمجید. تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم). نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1398; 12(46): 227-254. doi: 10.22111/jmr.2020.31639.4787


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.