آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها639
تعداد مقالات6,331
تعداد مشاهده مقاله9,887,776
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,482,881
Malmir, Ali. (1399). Interlanguage Pragmatic Learning Strategies (IPLS) as Predictors of L2 Social Identity: A Case of Iranian Upper-Intermediate and advanced EFL Learners. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12(1), 177-216. doi: 10.22111/ijals.2020.5681
Ali Malmir. "Interlanguage Pragmatic Learning Strategies (IPLS) as Predictors of L2 Social Identity: A Case of Iranian Upper-Intermediate and advanced EFL Learners". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12, 1, 1399, 177-216. doi: 10.22111/ijals.2020.5681
Malmir, Ali. (1399). 'Interlanguage Pragmatic Learning Strategies (IPLS) as Predictors of L2 Social Identity: A Case of Iranian Upper-Intermediate and advanced EFL Learners', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 12(1), pp. 177-216. doi: 10.22111/ijals.2020.5681
Malmir, Ali. Interlanguage Pragmatic Learning Strategies (IPLS) as Predictors of L2 Social Identity: A Case of Iranian Upper-Intermediate and advanced EFL Learners. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1399; 12(1): 177-216. doi: 10.22111/ijals.2020.5681


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب