آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها468
تعداد مقالات4,838
تعداد مشاهده مقاله7,162,979
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,809,202
باشکوه, محمد, سیف اللهی, ناصر, بیگی فیروزی, الله یار. (1399). تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(48), 137-167. doi: 10.22111/jmr.2020.33162.4976
محمد باشکوه; ناصر سیف اللهی; الله یار بیگی فیروزی. "تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13, 48, 1399, 137-167. doi: 10.22111/jmr.2020.33162.4976
باشکوه, محمد, سیف اللهی, ناصر, بیگی فیروزی, الله یار. (1399). 'تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(48), pp. 137-167. doi: 10.22111/jmr.2020.33162.4976
باشکوه, محمد, سیف اللهی, ناصر, بیگی فیروزی, الله یار. تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1399; 13(48): 137-167. doi: 10.22111/jmr.2020.33162.4976


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.