آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها568
تعداد مقالات5,864
تعداد مشاهده مقاله8,287,373
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,537,076
باشکوه, محمد, سیف اللهی, ناصر, بیگی فیروزی, الله یار. (1399). تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(48), 137-167. doi: 10.22111/jmr.2020.33162.4976
محمد باشکوه; ناصر سیف اللهی; الله یار بیگی فیروزی. "تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13, 48, 1399, 137-167. doi: 10.22111/jmr.2020.33162.4976
باشکوه, محمد, سیف اللهی, ناصر, بیگی فیروزی, الله یار. (1399). 'تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(48), pp. 137-167. doi: 10.22111/jmr.2020.33162.4976
باشکوه, محمد, سیف اللهی, ناصر, بیگی فیروزی, الله یار. تأثیر روابط مصرف کننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگی‌های مرتبط با تعامل شبه اجتماعی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1399; 13(48): 137-167. doi: 10.22111/jmr.2020.33162.4976


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.