آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها488
تعداد مقالات5,067
تعداد مشاهده مقاله7,366,008
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,961,704
هاشم نیا, الهام, باقری مجد, روح اله. (1399). تاثیر برندسازی بر جذب دانشجویان بین‌المللی با میانجیگری رضایت و وفاداری برند در آموزش عالی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(48), 265-292. doi: 10.22111/jmr.2020.31759.4800
الهام هاشم نیا; روح اله باقری مجد. "تاثیر برندسازی بر جذب دانشجویان بین‌المللی با میانجیگری رضایت و وفاداری برند در آموزش عالی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13, 48, 1399, 265-292. doi: 10.22111/jmr.2020.31759.4800
هاشم نیا, الهام, باقری مجد, روح اله. (1399). 'تاثیر برندسازی بر جذب دانشجویان بین‌المللی با میانجیگری رضایت و وفاداری برند در آموزش عالی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(48), pp. 265-292. doi: 10.22111/jmr.2020.31759.4800
هاشم نیا, الهام, باقری مجد, روح اله. تاثیر برندسازی بر جذب دانشجویان بین‌المللی با میانجیگری رضایت و وفاداری برند در آموزش عالی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1399; 13(48): 265-292. doi: 10.22111/jmr.2020.31759.4800


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.