آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها566
تعداد مقالات5,822
تعداد مشاهده مقاله8,158,656
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,458,199
هاشم نیا, الهام, باقری مجد, روح اله. (1399). تاثیر برندسازی بر جذب دانشجویان بین‌المللی با میانجیگری رضایت و وفاداری برند در آموزش عالی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(48), 265-292. doi: 10.22111/jmr.2020.31759.4800
الهام هاشم نیا; روح اله باقری مجد. "تاثیر برندسازی بر جذب دانشجویان بین‌المللی با میانجیگری رضایت و وفاداری برند در آموزش عالی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13, 48, 1399, 265-292. doi: 10.22111/jmr.2020.31759.4800
هاشم نیا, الهام, باقری مجد, روح اله. (1399). 'تاثیر برندسازی بر جذب دانشجویان بین‌المللی با میانجیگری رضایت و وفاداری برند در آموزش عالی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(48), pp. 265-292. doi: 10.22111/jmr.2020.31759.4800
هاشم نیا, الهام, باقری مجد, روح اله. تاثیر برندسازی بر جذب دانشجویان بین‌المللی با میانجیگری رضایت و وفاداری برند در آموزش عالی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1399; 13(48): 265-292. doi: 10.22111/jmr.2020.31759.4800


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.