آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها551
تعداد مقالات5,712
تعداد مشاهده مقاله7,971,369
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,353,152
. (1390). الگوی شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاههای الکترونیکی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 4(12), 95-110. doi: 10.22111/jmr.2011.641
. "الگوی شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاههای الکترونیکی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 4, 12, 1390, 95-110. doi: 10.22111/jmr.2011.641
. (1390). 'الگوی شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاههای الکترونیکی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 4(12), pp. 95-110. doi: 10.22111/jmr.2011.641
. الگوی شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاههای الکترونیکی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1390; 4(12): 95-110. doi: 10.22111/jmr.2011.641


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.