آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها769
تعداد مقالات7,457
تعداد مشاهده مقاله12,441,761
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,469,572
Pakdaman, Ali, Alibakhshi, Goudarz, Baradaran, Abdollah. (1400). Negotiated Syllabus and Undergraduate Students Reading Comprehension and Oral Production Ability: Teachers’ and Learners’ Perspectives. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(2), 1-18. doi: 10.22111/ijals.2021.6472
Ali Pakdaman; Goudarz Alibakhshi; Abdollah Baradaran. "Negotiated Syllabus and Undergraduate Students Reading Comprehension and Oral Production Ability: Teachers’ and Learners’ Perspectives". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13, 2, 1400, 1-18. doi: 10.22111/ijals.2021.6472
Pakdaman, Ali, Alibakhshi, Goudarz, Baradaran, Abdollah. (1400). 'Negotiated Syllabus and Undergraduate Students Reading Comprehension and Oral Production Ability: Teachers’ and Learners’ Perspectives', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 13(2), pp. 1-18. doi: 10.22111/ijals.2021.6472
Pakdaman, Ali, Alibakhshi, Goudarz, Baradaran, Abdollah. Negotiated Syllabus and Undergraduate Students Reading Comprehension and Oral Production Ability: Teachers’ and Learners’ Perspectives. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1400; 13(2): 1-18. doi: 10.22111/ijals.2021.6472


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب