آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها526
تعداد مقالات5,450
تعداد مشاهده مقاله7,785,431
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,232,003
تقدیری, عزت, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل. (1400). مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 18(43), 100-85. doi: 10.22111/jeps.2021.6492
عزت تقدیری; محمد نریمانی; توکل موسی زاده. "مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 18, 43, 1400, 100-85. doi: 10.22111/jeps.2021.6492
تقدیری, عزت, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل. (1400). 'مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 18(43), pp. 100-85. doi: 10.22111/jeps.2021.6492
تقدیری, عزت, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل. مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1400; 18(43): 100-85. doi: 10.22111/jeps.2021.6492


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.