آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها688
تعداد مقالات6,721
تعداد مشاهده مقاله10,774,341
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,257,264
سیف اللهی, ناصر, موحد, سید محمد رضا. (1401). تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(55), 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456
ناصر سیف اللهی; سید محمد رضا موحد. "تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15, 55, 1401, 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456
سیف اللهی, ناصر, موحد, سید محمد رضا. (1401). 'تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(55), pp. 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456
سیف اللهی, ناصر, موحد, سید محمد رضا. تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 15(55): 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب