آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها566
تعداد مقالات5,825
تعداد مشاهده مقاله8,163,894
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,461,989
سیف اللهی, ناصر, موحد, سید محمد رضا. (1401). تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(55), 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456
ناصر سیف اللهی; سید محمد رضا موحد. "تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15, 55, 1401, 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456
سیف اللهی, ناصر, موحد, سید محمد رضا. (1401). 'تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(55), pp. 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456
سیف اللهی, ناصر, موحد, سید محمد رضا. تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 15(55): 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.