آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها612
تعداد مقالات6,232
تعداد مشاهده مقاله9,356,168
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,107,328
سیف اللهی, ناصر, موحد, سید محمد رضا. (1401). تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(55), 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456
ناصر سیف اللهی; سید محمد رضا موحد. "تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15, 55, 1401, 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456
سیف اللهی, ناصر, موحد, سید محمد رضا. (1401). 'تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(55), pp. 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456
سیف اللهی, ناصر, موحد, سید محمد رضا. تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 15(55): 155-178. doi: 10.22111/jmr.2021.38250.5456


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب