آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها659
تعداد مقالات6,445
تعداد مشاهده مقاله10,167,129
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,698,137
علی صوفی, حمید, مرزیه, افسانه, پورقاز, عبدالوهاب. (1401). نقش ابعاد سبک تدریس ادراک شده در پیش‌بینی توانمندسازی روانشناختی و پیوند با مدرسه دانش‌آموزان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 19(47), 97-85. doi: 10.22111/jeps.2022.7140
حمید علی صوفی; افسانه مرزیه; عبدالوهاب پورقاز. "نقش ابعاد سبک تدریس ادراک شده در پیش‌بینی توانمندسازی روانشناختی و پیوند با مدرسه دانش‌آموزان". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 19, 47, 1401, 97-85. doi: 10.22111/jeps.2022.7140
علی صوفی, حمید, مرزیه, افسانه, پورقاز, عبدالوهاب. (1401). 'نقش ابعاد سبک تدریس ادراک شده در پیش‌بینی توانمندسازی روانشناختی و پیوند با مدرسه دانش‌آموزان', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 19(47), pp. 97-85. doi: 10.22111/jeps.2022.7140
علی صوفی, حمید, مرزیه, افسانه, پورقاز, عبدالوهاب. نقش ابعاد سبک تدریس ادراک شده در پیش‌بینی توانمندسازی روانشناختی و پیوند با مدرسه دانش‌آموزان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 19(47): 97-85. doi: 10.22111/jeps.2022.7140


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب