آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها569
تعداد مقالات5,872
تعداد مشاهده مقاله8,315,902
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,544,628
علی صوفی, حمید, مرزیه, افسانه, پورقاز, عبدالوهاب. (1401). نقش ابعاد سبک تدریس ادراک شده در پیش‌بینی توانمندسازی روانشناختی و پیوند با مدرسه دانش‌آموزان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, (), -. doi: 10.22111/jeps.2022.7140
حمید علی صوفی; افسانه مرزیه; عبدالوهاب پورقاز. "نقش ابعاد سبک تدریس ادراک شده در پیش‌بینی توانمندسازی روانشناختی و پیوند با مدرسه دانش‌آموزان". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, , , 1401, -. doi: 10.22111/jeps.2022.7140
علی صوفی, حمید, مرزیه, افسانه, پورقاز, عبدالوهاب. (1401). 'نقش ابعاد سبک تدریس ادراک شده در پیش‌بینی توانمندسازی روانشناختی و پیوند با مدرسه دانش‌آموزان', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, (), pp. -. doi: 10.22111/jeps.2022.7140
علی صوفی, حمید, مرزیه, افسانه, پورقاز, عبدالوهاب. نقش ابعاد سبک تدریس ادراک شده در پیش‌بینی توانمندسازی روانشناختی و پیوند با مدرسه دانش‌آموزان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; (): -. doi: 10.22111/jeps.2022.7140


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.