آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها706
تعداد مقالات6,893
تعداد مشاهده مقاله11,276,996
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,579,933
سیف اللهی, ناصر. (1401). تأثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازار: نقش میانجی قابلیت های نوآوری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(58), 233-259. doi: 10.22111/jmr.2021.34434.5096
ناصر سیف اللهی. "تأثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازار: نقش میانجی قابلیت های نوآوری". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15, 58, 1401, 233-259. doi: 10.22111/jmr.2021.34434.5096
سیف اللهی, ناصر. (1401). 'تأثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازار: نقش میانجی قابلیت های نوآوری', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(58), pp. 233-259. doi: 10.22111/jmr.2021.34434.5096
سیف اللهی, ناصر. تأثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازار: نقش میانجی قابلیت های نوآوری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 15(58): 233-259. doi: 10.22111/jmr.2021.34434.5096


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب