آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها604
تعداد مقالات6,160
تعداد مشاهده مقاله9,108,415
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,939,946
Mohammadi Bazargani, Sepideh, Seifoori, Zohreh, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1401). Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), 161-180. doi: 10.22111/ijals.2022.7501
Sepideh Mohammadi Bazargani; Zohreh Seifoori; Nasrin Hadidi Tamjid. "Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14, 2, 1401, 161-180. doi: 10.22111/ijals.2022.7501
Mohammadi Bazargani, Sepideh, Seifoori, Zohreh, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1401). 'Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), pp. 161-180. doi: 10.22111/ijals.2022.7501
Mohammadi Bazargani, Sepideh, Seifoori, Zohreh, Hadidi Tamjid, Nasrin. Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 14(2): 161-180. doi: 10.22111/ijals.2022.7501


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب