آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها658
تعداد مقالات6,429
تعداد مشاهده مقاله10,160,727
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,687,397
Mohammadi Bazargani, Sepideh, Seifoori, Zohreh, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1401). Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension and Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), 169-192. doi: 10.22111/ijals.2022.7501
Sepideh Mohammadi Bazargani; Zohreh Seifoori; Nasrin Hadidi Tamjid. "Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension and Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14, 2, 1401, 169-192. doi: 10.22111/ijals.2022.7501
Mohammadi Bazargani, Sepideh, Seifoori, Zohreh, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1401). 'Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension and Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), pp. 169-192. doi: 10.22111/ijals.2022.7501
Mohammadi Bazargani, Sepideh, Seifoori, Zohreh, Hadidi Tamjid, Nasrin. Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension and Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 14(2): 169-192. doi: 10.22111/ijals.2022.7501


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب