آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها668
تعداد مقالات6,533
تعداد مشاهده مقاله10,295,524
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,868,325
Mohammadi Bazargani, Sepideh, Seifoori, Zohreh, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1401). Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension and Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), 169-192. doi: 10.22111/ijals.2022.7501
Sepideh Mohammadi Bazargani; Zohreh Seifoori; Nasrin Hadidi Tamjid. "Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension and Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14, 2, 1401, 169-192. doi: 10.22111/ijals.2022.7501
Mohammadi Bazargani, Sepideh, Seifoori, Zohreh, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1401). 'Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension and Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), pp. 169-192. doi: 10.22111/ijals.2022.7501
Mohammadi Bazargani, Sepideh, Seifoori, Zohreh, Hadidi Tamjid, Nasrin. Iranian EFL Teachers’ Perception of Teaching Reading Comprehension and Reading Comprehension Strategies across Gender and Experience. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 14(2): 169-192. doi: 10.22111/ijals.2022.7501


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب