آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها604
تعداد مقالات6,160
تعداد مشاهده مقاله9,108,511
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,940,030
Hasanzade, Jahangir, Lotfizade, Fereshteh, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. (1401). Designing and Explaining the Customer Experience Management Model in Five-Star Hotels Based on the Grounded theory. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), -. doi: 10.22111/ijbds.2022.7510
Jahangir Hasanzade; Fereshteh Lotfizade; Hamid Saeedi; Mohammad Ali Abdolvand. "Designing and Explaining the Customer Experience Management Model in Five-Star Hotels Based on the Grounded theory". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14, 2, 1401, -. doi: 10.22111/ijbds.2022.7510
Hasanzade, Jahangir, Lotfizade, Fereshteh, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. (1401). 'Designing and Explaining the Customer Experience Management Model in Five-Star Hotels Based on the Grounded theory', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), pp. -. doi: 10.22111/ijbds.2022.7510
Hasanzade, Jahangir, Lotfizade, Fereshteh, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. Designing and Explaining the Customer Experience Management Model in Five-Star Hotels Based on the Grounded theory. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 14(2): -. doi: 10.22111/ijbds.2022.7510


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب