آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها630
تعداد مقالات6,368
تعداد مشاهده مقاله9,731,560
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,362,963
عباسپور, باقر, آبتین, عبدالعزیز. (1402). بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان، در اثر گذاری کیفیت خدمات آژانس های مسافرتی بر قصدخرید مشتری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(59), 217-238. doi: 10.22111/jmr.2022.40883.5674
باقر عباسپور; عبدالعزیز آبتین. "بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان، در اثر گذاری کیفیت خدمات آژانس های مسافرتی بر قصدخرید مشتری". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16, 59, 1402, 217-238. doi: 10.22111/jmr.2022.40883.5674
عباسپور, باقر, آبتین, عبدالعزیز. (1402). 'بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان، در اثر گذاری کیفیت خدمات آژانس های مسافرتی بر قصدخرید مشتری', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(59), pp. 217-238. doi: 10.22111/jmr.2022.40883.5674
عباسپور, باقر, آبتین, عبدالعزیز. بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان، در اثر گذاری کیفیت خدمات آژانس های مسافرتی بر قصدخرید مشتری. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 16(59): 217-238. doi: 10.22111/jmr.2022.40883.5674


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب