آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها683
تعداد مقالات6,672
تعداد مشاهده مقاله10,583,980
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,128,114
lotfizadeh, fereshteh, Hassanzadeh, jahangir, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. (1401). Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008
fereshteh lotfizadeh; jahangir Hassanzadeh; Hamid Saeedi; Mohammad Ali Abdolvand. "Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14, 2, 1401, 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008
lotfizadeh, fereshteh, Hassanzadeh, jahangir, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. (1401). 'Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), pp. 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008
lotfizadeh, fereshteh, Hassanzadeh, jahangir, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 14(2): 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب