آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها630
تعداد مقالات6,368
تعداد مشاهده مقاله9,731,536
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,362,952
lotfizadeh, fereshteh, Hassanzadeh, jahangir, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. (1401). Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008
fereshteh lotfizadeh; jahangir Hassanzadeh; Hamid Saeedi; Mohammad Ali Abdolvand. "Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14, 2, 1401, 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008
lotfizadeh, fereshteh, Hassanzadeh, jahangir, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. (1401). 'Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), pp. 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008
lotfizadeh, fereshteh, Hassanzadeh, jahangir, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 14(2): 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب