آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها776
تعداد مقالات7,514
تعداد مشاهده مقاله12,601,249
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,522,372
lotfizadeh, fereshteh, Hassanzadeh, jahangir, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. (1401). Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008
fereshteh lotfizadeh; jahangir Hassanzadeh; Hamid Saeedi; Mohammad Ali Abdolvand. "Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14, 2, 1401, 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008
lotfizadeh, fereshteh, Hassanzadeh, jahangir, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. (1401). 'Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 14(2), pp. 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008
lotfizadeh, fereshteh, Hassanzadeh, jahangir, Saeedi, Hamid, Abdolvand, Mohammad Ali. Designing and explaining the customer experience management model in five-star hotels based on the Grounded theory. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 14(2): 127-147. doi: 10.22111/ijbds.2023.44834.2008


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب