آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها630
تعداد مقالات6,368
تعداد مشاهده مقاله9,730,858
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,362,466
زارعی, قاسم, غفاری خضرلو, رسول, بیگی فیروزی, الله یار, لعل سرابی, امیر. (1402). بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی و رفتار طرفدار محیط‌زیست برند بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان با نقش میانجی ارزش ویژه برند. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(60), 219-246. doi: 10.22111/jmr.2023.38033.5442
قاسم زارعی; رسول غفاری خضرلو; الله یار بیگی فیروزی; امیر لعل سرابی. "بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی و رفتار طرفدار محیط‌زیست برند بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان با نقش میانجی ارزش ویژه برند". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16, 60, 1402, 219-246. doi: 10.22111/jmr.2023.38033.5442
زارعی, قاسم, غفاری خضرلو, رسول, بیگی فیروزی, الله یار, لعل سرابی, امیر. (1402). 'بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی و رفتار طرفدار محیط‌زیست برند بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان با نقش میانجی ارزش ویژه برند', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(60), pp. 219-246. doi: 10.22111/jmr.2023.38033.5442
زارعی, قاسم, غفاری خضرلو, رسول, بیگی فیروزی, الله یار, لعل سرابی, امیر. بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی و رفتار طرفدار محیط‌زیست برند بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان با نقش میانجی ارزش ویژه برند. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 16(60): 219-246. doi: 10.22111/jmr.2023.38033.5442


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب