آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها683
تعداد مقالات6,672
تعداد مشاهده مقاله10,583,940
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,128,091
Namaziandost, Ehsan, Hashemifardnia, Arash, Shakibaei, Goodarz. (1402). Comparing the Effects of Mind-Mapping vs. Concept-Mapping Techniques on Iranian EFL Students’ Reading Motivation, Reading Comprehension, and Willingness to Communicate. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(2), 69-90. doi: 10.22111/ijals.2023.46466.2373
Ehsan Namaziandost; Arash Hashemifardnia; Goodarz Shakibaei. "Comparing the Effects of Mind-Mapping vs. Concept-Mapping Techniques on Iranian EFL Students’ Reading Motivation, Reading Comprehension, and Willingness to Communicate". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15, 2, 1402, 69-90. doi: 10.22111/ijals.2023.46466.2373
Namaziandost, Ehsan, Hashemifardnia, Arash, Shakibaei, Goodarz. (1402). 'Comparing the Effects of Mind-Mapping vs. Concept-Mapping Techniques on Iranian EFL Students’ Reading Motivation, Reading Comprehension, and Willingness to Communicate', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 15(2), pp. 69-90. doi: 10.22111/ijals.2023.46466.2373
Namaziandost, Ehsan, Hashemifardnia, Arash, Shakibaei, Goodarz. Comparing the Effects of Mind-Mapping vs. Concept-Mapping Techniques on Iranian EFL Students’ Reading Motivation, Reading Comprehension, and Willingness to Communicate. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 15(2): 69-90. doi: 10.22111/ijals.2023.46466.2373


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب