آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها776
تعداد مقالات7,518
تعداد مشاهده مقاله12,636,896
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,530,567
غفوریان شاگردی, امیر, بهبودی, امید, ابراهیمی, علی, هوشیار, وجیهه. (1401). بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2(2), 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062
امیر غفوریان شاگردی; امید بهبودی; علی ابراهیمی; وجیهه هوشیار. "بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2, 2, 1401, 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062
غفوریان شاگردی, امیر, بهبودی, امید, ابراهیمی, علی, هوشیار, وجیهه. (1401). 'بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2(2), pp. 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062
غفوریان شاگردی, امیر, بهبودی, امید, ابراهیمی, علی, هوشیار, وجیهه. بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1401; 2(2): 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب