آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها641
تعداد مقالات6,336
تعداد مشاهده مقاله9,889,914
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,484,139
بهبودی, امید, غفوریان شاگردی, امیر, ابراهیمی, علی, هوشیار, وجیهه. (1402). بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3(1), 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062
امید بهبودی; امیر غفوریان شاگردی; علی ابراهیمی; وجیهه هوشیار. "بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3, 1, 1402, 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062
بهبودی, امید, غفوریان شاگردی, امیر, ابراهیمی, علی, هوشیار, وجیهه. (1402). 'بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3(1), pp. 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062
بهبودی, امید, غفوریان شاگردی, امیر, ابراهیمی, علی, هوشیار, وجیهه. بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 3(1): 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب