آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها669
تعداد مقالات6,535
تعداد مشاهده مقاله10,297,274
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,869,713
غفوریان شاگردی, امیر, بهبودی, امید, ابراهیمی, علی, هوشیار, وجیهه. (1402). بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3(1), 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062
امیر غفوریان شاگردی; امید بهبودی; علی ابراهیمی; وجیهه هوشیار. "بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3, 1, 1402, 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062
غفوریان شاگردی, امیر, بهبودی, امید, ابراهیمی, علی, هوشیار, وجیهه. (1402). 'بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 3(1), pp. 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062
غفوریان شاگردی, امیر, بهبودی, امید, ابراهیمی, علی, هوشیار, وجیهه. بررسی تاثیر باورها و ارزش های ادراک شده از برند بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 3(1): 85-102. doi: 10.22111/innoeco.2023.45475.1062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب