آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها658
تعداد مقالات6,429
تعداد مشاهده مقاله10,160,924
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,687,591
شیرزاد, مهران, آقایی, محمد, غریب نواز, نادر. (1402). بررسی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در شبکه‌های اجتماعی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(61), 293-318. doi: 10.22111/jmr.2023.41305.5711
مهران شیرزاد; محمد آقایی; نادر غریب نواز. "بررسی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در شبکه‌های اجتماعی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16, 61, 1402, 293-318. doi: 10.22111/jmr.2023.41305.5711
شیرزاد, مهران, آقایی, محمد, غریب نواز, نادر. (1402). 'بررسی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در شبکه‌های اجتماعی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(61), pp. 293-318. doi: 10.22111/jmr.2023.41305.5711
شیرزاد, مهران, آقایی, محمد, غریب نواز, نادر. بررسی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در شبکه‌های اجتماعی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 16(61): 293-318. doi: 10.22111/jmr.2023.41305.5711


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب