آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها678
تعداد مقالات6,645
تعداد مشاهده مقاله10,505,501
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,067,899
شیرزاد, مهران, آقایی, محمد, غریب نواز, نادر. (1402). بررسی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در شبکه‌های اجتماعی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(61), 293-318. doi: 10.22111/jmr.2023.41305.5711
مهران شیرزاد; محمد آقایی; نادر غریب نواز. "بررسی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در شبکه‌های اجتماعی". نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16, 61, 1402, 293-318. doi: 10.22111/jmr.2023.41305.5711
شیرزاد, مهران, آقایی, محمد, غریب نواز, نادر. (1402). 'بررسی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در شبکه‌های اجتماعی', نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 16(61), pp. 293-318. doi: 10.22111/jmr.2023.41305.5711
شیرزاد, مهران, آقایی, محمد, غریب نواز, نادر. بررسی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در شبکه‌های اجتماعی. نشریه علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان, 1402; 16(61): 293-318. doi: 10.22111/jmr.2023.41305.5711


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب